ScheisseTag

hej älsklingar! nu är jag hemma från skolan. dagen idag har varit riktigt tråkig, inte lite tråkig utan riktigt riktigt tråkig. fast dagens ''hissar'' vad att få träffa älsklingen, dom sålde pigelin i kiosken! (haha) och att få träffa vännerna igen efter helgen. första lektionen hade jag svenska redovisning och nästasista beeptest. jag känner mig helt slut i huvudet och att det är skitväder gör det inte heller mycket bättre, lite sol nu hade jag mått bra av!

snabb fakta: nu ska jag, mamma och sara fika lite sen ikväll ska vi träna hela familjen. imorgon slutar jag kl 13 vilket är underbart, och imorgon är det även bodybalance. på torsdag är det föräldramiddag (kan berätta mer om det sen). nu kurrar magen, hörs sen!

pussar & kramar eran josse

mini lexikon
Scheisse Tag - skitdag

dagens outfit
vitt ginalinne
jeans från topshop
vita converse
beige blus från kapahl
tommy hilfiger bag



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0