Live Laugh Love

hej sötnosar! hoppas att ni har haft en bra torsdag, min har varit helt suverän. 2 timmar kemi vilket ytngde ner dagen rejält innan lunch. det har varit soligt och skönt dessutom, underlättar ju alltid. på fysiken hade vi chrille som vikarie, och filmen vi skulle se på började hacka efter 20 minuter. så vi fick sluta och ha 50 minuters rast, jag och erika for snabbare än en höna skiter ut och la oss på bänkarna i solen. mmm sommar

idag har jag inte gjort så mycket, chillat mest. kom precis hem från gymmet med mamma, skönt pass. imorgon är det fredag! vilket innebär fredagsmys hihi. min kära kusin cornelia kommer ner från stockholm och hälsar på, riktigt länge sen jag träffade henne. på lördag sticker jag till Lliseberg med klassen, inte heller helt fel. får bara hålla tummarna att vädergudarna lovar oss fint väder. just nu är jag lite besviken på vädermeterologerna... nu chillar jag in i duschen. haha säger man så? jaja bokstavligt. kommer nog inte släpa mig härifrån förren om en lååång stund..

aja, vi hörs senare! pussar & kramar eran josse

dom säger att ett gott skratt förlänger livet..
..men varför går tiden så jäkla fort när man har roligt?


Kommentarer
Postat av: bästis

sötnos! , hade oxå vatt en fin tatuering "live laugh love" ;) saknar dig!

2010-05-27 @ 20:30:08
Postat av: josefin hey

ja det hade det, det stämmer ju verkligen! :O jag saknar dig med älskling!!

2010-05-27 @ 22:31:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0