Life isnt fair

haha fan vad jag är rastlös. och som vanligt försöker jag övertyga migsjälv att jag inte är sjuk fast febern är över 37. nä ska bara skriva detta inlägget sen får det vara nog, jag ska lägga mig och böla till pearl harbour och sen somna så jag kan vara frisk imorgon. och ett fan till: fan vad jag är avunssjuk på snygga dollyblond som är utomlands och själv sitter man här hemma i pissiga sverige och snuvar. usch, life isn't fair

jag laddade precis in lite bilder från lärarmiddagen igår, dock blev det inte så många bilder eftersom i hade så himla mycket att göra hela tiden. igår var alltså jag och erika i matlagningsgruppen så vi stod mest i köket förrutom när vi gick rundor och tramsade. därav fick vi inte se så mycket av underhållningen men kameran vandrade rundor och det blev ändå några bildet till sist. tessa, josefin, parik, jakob och simon sjöng, alla var superduktiga!

pussar & kramar eran josse

patrik

brudar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0