Im a survivor

hej sötnosar, jag ligger fortfarande i soffan.. jag har legat här ett bra tag nu. my super sweet sixteen, room raiders, x-effect m.f. har fyllt ut denna eftermiddagen. snart börjar anna ankas assistent!

jag tog en dusch innan och nu ligger jag här i pyjamas med täcket och en stor kopp varm oboy. det är onsdag, då måste man ju mysa till det? och imorgon är det torsdag vilket betyder 2 timmar kemi. hade engelskaprov idag också förresten. vi skulle skriva en uppsats, och där i skulle finnas med minst 10 glosor som vi haft och 5 verb. gick superbra, jag skrev om en nörd som heter eddie. haha.

pussar & kramar eran josse!



Destiny's Child - Survivor


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0