I can guarantee

hej mina älsklingar! denna dagen har varit riktigt suverän. speciellt sista lektionen, evelyn (min bildlärare kom med bra besked). förra året sänkte hon mig till G, och nu höjer hon mig till MVG. jag gillar inte när folk skryter om betyg, men fyfan vad jag är värd det haha. mamma hämtade mig och lillasysyrran efter skolan och vi stack och handlade till imorgon. ska ju till liseberg med niorna, kommer att bli oslagbart! dessutom har jag hört nu att dom lovar fint väder. ikväll kommer kusinerna från stockholm, farfar, farbror och mormor och morfar på lite barbie-q. skulle egentligen på fest i danmark imorgon, men jag vägrar missa liseberg. jag ska låna morre och moffes digitalkamera imorgon eftersom min är så klumpig. orkar inte släpa med mig min systemis..

nu ska jag göra pastasallad till imorgon, vi hörs sen!
pussar & kramar eran josse

I can guarantee, you wont find anyone else like me
alle fick hem bilen idag, grattis!



Kommentarer
Postat av: cornelia

NYKÖPING ! :D <3

2010-05-29 @ 08:55:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0