Gästbloggare: Alexander

Då var helgen planerad! Ikvälll ska jag och Mattias sticka in till Lundakarnevalen och festa lite där med andra vi känner, sedan ska vi imorgon bitti till Staffan Oldsberg som ni kanske läst innan om här i bloggen. Det var såhär att jag fick så bra kontakt med Staffan när han var nere i Skåne, och jag berättade om mina och Mattias planer för vårat företag som vi ska starta nu i sommar. Och Staffan blev genast intresserad och nu är han en del av det hela! Sen så stannar väll Mattias här till söndag för att vi kommer hem ganska sent från Göteborg!

Vi ska åka kl 10 imorgon bitti, och jag hoppas att man klarar sig, tåget går hem från Lund klockan 0100 och sedan ska vi gå hem, det är inga problem men det är lång och gå, skönt blir det med :) Så till alla er som planerar lundakarnevalen ikväll ;) vi ses där!



Om Mig

Namn: Alexander Hey
Född: 1992 (17)

Familj: Föräldrarna och mina 2 systrar
Civilstatus: Singel

Aktuellt just nu: Slutspurten i 2an och ett eget företag på gång!
Hobby: Eventföreningen Deltalans

Dricker helst: Smirnoff Ice, Grön Demon, (vit)Rom&cola
Lyssnar på: Mania, Tiesto, Linkin Park & Breaking Benjamin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0