Fräscht!

godkväll sötnosar! nu ska jag krypa i sängs. jag har precis bäddat rent, och det finns nästan inget härligare än att krypa ner i sin härliga säng med nytvättade lakan, helt underbart. det luktar fräscht och... haha nä nu drog jag mig från ämnet. imorgon slutar jag klockan 13 och sen blir det träning med familjen. vi ska nog springa en halv mil sen styrketräning efter det. jag ska även göra klart so arbetet,

såja. nu var ännu en dag planerad. 18 sånnahär dagar som idag tills vi slutar, eller 13 rättare sagt om man inte räknar med helgerna. det ska jag nog kunna leva med

pussar & kramar eran josse!

nu ska jag krypa ner i min underbara säng hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0