Förhandstitt!

hej älsklingar! nu är jag hemma igen. jag vaknade ungefär vid 9 och vi käkade frulle hela familjen. jag och mamma körde mot malmö vid 10 tiden och det bar av mot triangeln. vi gick och strösade i många timmar och så fikade vi. en liten mor och dotter dag kan man säga, mysigt =)

pussar & kramar eran josse!

för övrigt har det varit en solig och skön dag hela dagen! nu ska vi grillar, vi hörs senare

champagefärgade pumps 449:-

en liten pyjamas från H&M

blus från Kapahl 249:-

jag avslöjar inte hur klänningen ser ut.. det får ni se på balen! ;)
men en liten förandsvisning för ni för att ni är mina gulliga läsare hihi

Kommentarer
Postat av: lovisa

sluta köpa lika dana skor som mig, men bra smak har du:D haha

puuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuss!

2010-05-02 @ 19:54:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0