Victorias Secret vs AE

vet ni vad jag hatar? tjejers tankar om att man behöver banta hitan och ditan för att få en snygg kropp. (jag säger tjejer eftersom jag får själv sånna tankar ibland och vet att det finns fler, läste t.ex på kissies blogg igår där hon själv sa att hon knappt äter). vem pallar egentligen banta, mat är alldelles för gott för det enligt mig. dessutom att sluta äta lönar sig inte, bara i korta drag. om man vill hålla formen ska man äta ofta och lagom och nyttigt. det är bara onödigt att tro att man får en supermodells kropp genom att sluta äta och bara dricka vatten. därför älskar jag natachas inlägg för några dagar sen med hennes bästa sommar-kroppas-tips!


NATACHA PEYERE;

Så gör du dig redo inför beach 2010.
Alla vill vi se vårt bästa ut, men kom ihåg att det inte finns genvägar som farliga bantningspiller och svällt om man ska vara fin.
Här har ni mina personliga tips, som jag själv är dålig på att följa. :)

1. Drick massa vatten (bra mot celluliter).
2. Gå morgon promenader innan frukost så ofta du orkar och kan.
3. Massera kroppen runt lår mage och rumpa när du duschar (sätter igång blodcirkulationen och är bra mot celluliter).
4. Ät ofta men små och nyttiga portioner.
5. Svällt dig absolut inte, det funkar bara tillfälligt och man förstör sin kropp.
6. Ät massa frukter och grönsaker man vill ju inte bara vara i form utan också få fin hud som strålar.
7. Gör övningar hemma om ni inte har gymkort.
8. Försök att dra ner på både salt och socker så gott det går.
9. Kom ihåg att man inte blir fin utan ett bra självförtroende på beachen, så börja öva på det.
10. Köp en passande bikini för din kroppstyp.
11. Dra ner på spriten (för den som dricker)


denna hittar du på victoriassecret.com


en liknande och definitivvt billigare modell kan du köpa i min favoritaffär i USA,
american eagle (ae.com)


Kommentarer
Postat av: Anna

Bra tips ! :D

2010-03-29 @ 23:24:42
URL: http://annaahellgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0