Charmtrollet

haaj lovers. nu sitter jag i soffan med mitt stora täcke inrullat runt mig och kollar på svenska hollywoodfruar, mina älsklingar. maria montezami är fan min andra förbild haha, sjukt härlig kvinna

ikväll ska jag somna tidigt. igår lyckades jag inte med det, jag somnade nog vid 4 skulle jag tro. låg och vred mig i nästan 5 timmar! sjukt.
just nu ligger jag i min underbara säng och njuter av livet. jag läser massa bloggar och lyssnar på skön musik, licky like. imorgon är det nationella i engelska hela dagen, som tur är slutar vi klockan 13 vilken blir jävligt härligt. nu ska jag sova för att orka med dagen, ha det bäst!

haha just det, dagens låt. olas unstoppable, han är så jäkla härlig!

pussar & kramar eran josse
sweet dreams


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0