Livskvalité

hej älkslingar! nu är jag nyklippt och nyslingad (haha säger man så?). jag hinner bara med ett snabbt inlägg nu för att jag ska hjälpa pappa med maten. det blir champinjon (stavning) soppa med brie, huvudrätten blir fläskfilé i chutneysås. efterrätten blir hjorttronparfajt med havreflan igen, i just can't get enough. men nu leavar jag, vi hörs senare!

pussar & kramar eran lilla josse

denna dagen har varit underbar, men den är inte slut än. det blir en mysig kväll med god mat, melodifestivalen och gottis.

nyklippt yes



Kommentarer
Postat av: josefin

skitsnyggt :D<3

2010-03-06 @ 18:52:29
Postat av: Anna

Sötnos<3

2010-03-06 @ 22:43:57
URL: http://annahillbur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0