Ingvar Oldsberg

hej älsklingar! nu är klockan redan halv 22. dagen har gått så himla snabbt.. jag vill inte att lovet ska ta slut. dagen vaknade med att pappa väckte mig, vilken innebär att han står och är jäääkligt störig haha, men han är söt. sen stack jag med mamma och pappa upp på firman och förberedde inför lör-sön. det är somsagt invigning av renoveringen och att mamma och pappa tagit över företaget. det kommer blir riktigt roligt, oldsberg är inbjuden och jag ska vara påskkärring haha. dagen har varit bra och mia kom upp till gero vid 12-13 tiden och hon hjälpte mig att skriva massa prislappar, det är alltid roligare om man har en sån underbar person till hjälp, tack honey.

jag har inte hunnit göra så mycket sen jag kom hem, duscha och kolla på anna ankas assistent. fan vad jag diggar anna anka haha, fast hon är riktigt jäkla blåst men det gillar ju jag. nu ska jag kolla på fuskbyggarna och bre mig en liden macka.

vi hörs imorgon sweetys,
pussar & kramar eran josse!
sweet dreams

mest för att jag inte riktigt är på g


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0