Hey mr bright side

hej mina älskade älskade underbaringar. haha ja, krydd.

nu sitter jag i köket och hjälper pappa med maten. ikväll blir det oxstek, klyftpotatis, rocculasallad med feta och någon sås, underbart! dagen har varit chill - vaknade vid 10 och käkade frulle med familjen. sen hoppade jag in iduschen och gjorde mig redo inför dagen. mamma och pappa stack till gymmet vid 11 och jag passade sara. efter några timmar hämtade dom oss och vi stack in och lunchade i höör med farfar och gick till kyrkogården eftersom farmor hade fyllt 71 idag. (vi saknar dig farmor lilla ♥) sen stack vi hela familjen och handlade mys till ikväll på city gross. ikväll blir det alltså bara god mat och mys med familjen, sen missar man ju absolut inte när Erik Saade vinner molodifestiven!

nu ska jag göra sallad,  vi hörs senare! 
pussar & kramar eran josse


Kommentarer
Postat av: Jakob

Så underbart söt!<3

2010-03-13 @ 22:07:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0