Hammarby - h43

godmorgon mina älsklingar! gårdagen var näjz. skolan var bra förrutom att carl och calle tryckte ner mig i en snödriva med ruttna äpplen. fast jag ger igen, snart. efter skolan stog josse och hennes pappa utanför skolan och väntade på mig i bilen. sen stack vi hem till josse, käkade och josse överaskade mig med ett Vinter Marabue. gissa hur glad jag blev? såhär glad |----------------------------------------| (överglad)

sen tog josse, jag, jakob och chrille tåget till lund. vi käkade på donken sen stack vi till matchen - h53-hammarby. sen blev det espressohouse (tyvärr medtagbar) och sen bar det hemmåt. plugget väntade hemma, hk och engelskan. prov idag!

nu ska jag dra till skolan, ha en underbar dag! hörde på radion att vädret ska bli lika bra idag som det var igår, så det får vi ju hålla tummarna för.

pussar & kramar eran lilla josse!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0