Gulliga läsare

godkväll alla glada! det har varit en toppendag, dock gick solen i moln och vägrade visa sig efter min underbara morgon. dessutom blev jag extra glad eftersom jag fått fina kommentarer av gulilga läsare till förra inlägg, det värmer alltid!

somsagt var jag på bio med jakob idag. vi tog först tåget till burlöv och gick rundor där tills hans gulliga lilla mamma else kom. jakob köpte iphone av några trevliga grabbar från telenor, den ene med mer smink än mig haha. sen käkade vi, sen tåget tillbaka till lund. vi gick direkt till bion och hämtade biljetterna till filmen. alice in wonderland blev det förresten, riktigt bra! tyvärr har dom inte dom nya 3d filmerna i lund, borring. efter filmen gick vi till espressohouse och där blev vi en timme, alltid lika mysigt där. sen tog vi tåget hem vid 22 och nu sitter jag här somsagt. tack för dagen, det för vi göra om snart sötnos! nu ska jag hoppa i min pyjamas, göra varma mackor och sen krypa ner framför tvn och kolla på american idol. sen måste jag tyvärr läsa skolboken.. blä

pussar & kramar eran lilla josse
sweet dreams

filmen får 7/10 kycklingar

Kommentarer
Postat av: rebecca

den filmen var riktigt bra,

men vi såg den i 3D i lund, dem har fixat de nu. :)<333

2010-03-30 @ 23:19:28
URL: http://hagnerydochgiertz.blogg.se/
Postat av: sockertopp

den var faktiskt riktigt bra, fast jag ville att alice och the hatter skulle bli tillsammans i slutet :)<33

2010-03-31 @ 20:07:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0