Erik Saade

heeej alla underbara fredagsmyzare. jag har varit lat denna dagen, för lat. fast en fredag är det tillåtet ellerhur? dagen brjade med svenska nationella muntligt och jag och carl redovisade. haha.
sen hade vi gympa, där vi tränade kondition i olika stationer, riktigt jobbigt faktiskt. sen hade vi so vilket var chill - jobbade med andra världskriget och så. musik nästsista där det var slappt och vi lyssnade på olika youtube-klipp. sista var det bild och där blev det också chill men fick ändå lite gjort. dagen, för den som bryr sig haha

efter skolan stack jag in och träffade mi:isen. trötta som vi båda var gick vi och tränade. vi tog oss igenom träningen med måånga gäspningar men vi hade ändå kul. dessutom var där inte så mycket folk idag heller, så vi fick mer gjort än igår iaf.

nu ligger jag i sängen och myser. jag hade faktiskt inte gjort något vettigt alls idag så jag har faktiskt inte mycket mer att säga. sen är jag trött och har ont i halsen, så vi hörs imorgon när jag repat mig lite,

ha en mysig fredagskväll med massa fredagsmys älkslingar
pussar & kramar eran josse

dagens självklara låtval
Manboy - Erik Sade
jag tror jag har sjungit denna refrängen 500 gånger idag. och alla andra på skolan också haha


lite för snygg - Erik Saade

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0