Bustiers

hej älsklingar, nu har jag slutat skolan och jag är äntligen hemma. det känns som denna onsdagen har varit dubbelt så lång som vanligt. fast den var bra ändå utom sista lektionen. eller hur jag mådde rättare sagt. ingen god mat i skolan så jag gick och tuggade tuggumi hela dagen och det får man riktigt ont i magen av. nu ska jag plugga så vi hörs sen,

pussar & kramar eran josse!

vad tycker ni om bustiers? jag har en bustier i svart spets från h&m, men själv tycker jag det är mer somrigt. och jag har jag min under armlösa klänningar - lite för naket för mig =)




Kommentarer
Postat av: RebeckaSvensson

Fan vad snygg den va! :)

Letar efter någon jag med.. men hittar ingen som jag gillar :( haha! Babe, jag saknar dig<3

2010-03-10 @ 18:51:32
URL: http://rebeckasvensson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0