Barbie-maraton

hej älsklingar. nu ligger jag i soffan och kollar på film med bebisen (sara). vi har precis käkat pizza som pappa kom med, och vi besätmde oss dessutom att inte sticka till gero idag. vi har varit ute och gått med lovisen och kollat igenom saras barbie filmer. vi tar det bara lugnt idag, jag kanske ska ta och plugga lite senare.

pappa kom precis hem med en liten parfym, superfräsch! doftar sommar rakt igenom



dessutom slänger jag in dagens låt. justin bieber har fått så himla mycket positiv feedback från bloggarna nu så då kan jag väl lika gärna fortsätta. söt kille och bra röst, tack o hej

jag slänger in en låt från hans senaste album My Worlds - One Less lonley Girl


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0