215 miljoner riksdaler

haha ja det hade ju dock inte suttit helt fel. men jag antar att någon skåning är jävligt nöjd med sitt liv just nu haha. fast samtidigt hoppas man ju att det är en riktigt god person som verkligen förtjänar drömvinsten. vad hade jag gjorde om jag var den personen..

pussar & kramar eran josse!



det första jag hade gjort om svenska spel ringde mig är att gå till en tatto-studio och tatuera in i nacken - I'm the lucky one (såklart)



sen hade jag köpt ett riktigt flott ställe dit jag kunde ta min älskade familj och mina underbara vänner. en ljus och härlig strandvilla i Malibu kanske...



sen hade jag förmodligen shoppat tills jag hade spytt

sen ska jag ha en gigantisk walk in closet, every girls biggest wish..



ett privat jet, man får ju färdas med stil



haha sen kommer jag sluta som en hollywoodfru på tv4


Kommentarer
Postat av: Linda

Haha, det där var mkt att göra för pengarna. Men man blir ju helt klart lite avundsjuk på den människan=P

Skulle inte sitta helt fel om man säger så!



Hade seriöst köpt en stoooor lägenhet mitt i stan med utsikt mot vattnet och sparat en massa så man kan resa som gammal och gått typ i pension tiiiidigt=P

2010-03-28 @ 19:48:07
URL: http://tornrosas.blogg.se/
Postat av: Josefin hey

okej det har du iochför dig rätt i haha :D ja tyvärr är jag inte så mycket av en sparare, och det är ju såklart en av minaa stora brister.. fast hur var det nu det snacket om att leva nu? man vet ju inte ens om man vaknar imorgon, därför vore det ju hemskt om alla dom pengarna gick till spillo =D

2010-03-28 @ 20:49:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0