8 steg till

en frisk josse ser ut såhär (nedan)

hej älsklingar. jag mår inte bra, trött och sliden. halsen känns tjock och gör ont, huvudet bankar. jag har precis sovit i 2 timmar och pluggat lite. måste till skolan imorgon och skriva tyskaprov, sen vill jag inte missa hemkunskapen. vi får tillbaka våra prov sen älskar jag att äta på hkn haha. men nu ska jag göra dagens 10onde kopp te och kolla på halv åtta hos mig med mammi och pappi.

pussar & kramar eran josse!
sweet dreams

paradiset

himmelriket

underbar musik

fina bruna ben

fika på espressohouse

fräscha sommarkläder

fräscha naglar!
tummen upp för depend lösnaglar.
dock tumen ner för jobbigt klister, egentligen är jag inte lösnageltypen men dom är verkligen lätta att sätta på och ser/känns riktigt fräscha.  

underbara vänner
jag & bff för 2 år sedan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0