Vintage Leather

nu ska jag krypa i sängs sötnosar. imorgon väntar en lång onsdag, jag vet faktikskt inte vad jag har för planer ännu. jag kanske sticker till gymmet en vända, drar nog med mig mia om hon kan. annars ska jag bara njuta av hur jävla skönt det är att vara inne på slutspurten av min grundeskolegång. nu ska jag somna till Enrique Iglesias, han vet precis hur han ska söva mig.

pussar & kramar eran josse!
sov gott och dröm sött

asså, jag kan inte få fram ord som beskriver hur snygg denna vintage leather vänskan Artwood är. kan ni tänka er hur snygg denna blir när man har använt den ett bra tag och den blir riktigt sliten? inspiration: check!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0