Vattenskidor

jag tänker inte lägga upp sju tusen bilder från idag, jag tänker bara säga: fyfan vad roligt det var, och fyfan vad ont jag har haha. min ena skinka är helt blå, ett blåmärke då haha. för er som inte vet, hade vi mentorsdag idag. vilket innebär att vi gör något med våra mentorer. vi niorna skulle till vattenskidsklubben vid ringsjön och åka vattenskidor och sån boj efter båten som man kunde sitta 2 personer i. jag åkte 2 gånger, ena gången med jojo och andra med lovisa -  och jag flög i 3 gånger, ni anar inte hur härlig känsla det var - och hur jävla kallt det var. jag har träningsvärk i rumpan, härligt.

vi var alltså vid ringsjön och grillade och mös mest, njöt av vår sista tid tillsammans. sen stack vi från ringsjön till skolan, skulle fixa och förbereda inför imorgon. vi gjorde tårtor och dukade till 200 gäster som kommer imorgon på avslutningen. jag åkte med lovisa hem på moppen, sen spolade jag upp ett riktigt varmt bad. sedan dess har jag varit på firman och hjälpt till lite, herregud vad fint det har blivit där uppe!

nu ligger jag och kollar på roomraiders, inlindad i ett härlig pläd och känner mig helt och hållet redo inför sommarlovet. och idag är det en vecka tills jag sticker! jag räknade staterna vi ska till, och jag kom upp i 8 st. georgia, north carolina, south carolina, tennesee, mississippi, alabama, luisiana och florida. jag längtar!

nu ska jag göra mig några mackor, återkommer senare
pussar & kramar eran josse!

nej, den är inte chokladdoppad. det är en stackars fågel som har blivit ett offer för läckan i mexikanska golfen, så jävla hemskt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0