Pissing down

hej mina kärringar. vet ni vad? det är egentligen inte ett nedlåtande ord, förr i tiden kallade man dom man höll kära för kärringar så.. kärringar.

back to bussiness. det är en jättemysig tisdag idag. jag passar lillasyrran, hon sitter just nu ute vid tv och kollar på en film, jag ska snart gå och göra henne sällskap. det är bara jag och lillpysen hemma idag. alle är i danmark med hans företag, mamma och pappa är i malmö med deras företag och jag och sara blev över. jakob stack för en stund sedan, han kom igår och vi mös och kollade på mtv ganska länge haha. vi hade 3 månader igår, men vi var för trötta för att dra in till lund så vi tog det lugnt hemma hos mig, vi får göra det en annan dag. tack för dessa dagarna, jag älskar dig mitt hjärta

jag har precis duschat så nu sitter jag i underkläder med en turban på huvudet och lyssnar på min blödiga musiklista på spotify. dvs, mycket darren hayes. regnet öser ner och jag vet inte, men allt är så mysigt idag haha. jag och sara ska snart fixa lite mat, eller jag rättare sagt. jag tror vi slänger på någon biff på gasolgrillen, kokar nypotatis och smör till det. ungefär det jag är kapabel till att göra haha.

pussar & kramar eran josse!

Darren Hayes - So beautiful
Darren Hayes - Cant Help Falling In Love
Darren Hayes - I Miss You


headchef... nu ska jag försöka mig på lite matlagning


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0