Thunderstorms

underbart, underbart. nu sitter jag med en stor skål med kalla och kärnfria vindruvor i knäet och kollar på pearl harbour. regnet öser ner och åskan mullrar.. det märks verkligen var man är på jorden. om fem minuter kommer väl förmodligen solen att skina igen. köttet grillas och mormor fixar klytpotatis och sallad, är utsvulten! till efterrätt blir det jordgubbar och gigantiska brownis med ett två cm tjockt lager glasyr... mmm...

vet ni vad det är för dag idag? idag är det inte vilken dag som helst... vill ni veta? är ni otåliga?

idag var det premiären av Eclipse! erika och jag har planerat att när jag kommer hem ska vi njuta av varandras sällskap i biosalongen med en stor påse godis och kolla på efterlängtade eclipse. kommer blir supermysigt, längtar ihjäl mig!

och så ville jag bara säga att jag saknar er.. så jag gör det väl nu antar jag haha. jag saknar er, kram ♥



Darren hayes - I Miss You


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0