Take my hand

godkväll sötnosar! nu är familjen johansson här och vi har precis käkat en härlig lördagsmiddag. jag och madde ligger i min säng nu och lyssnar på musik, läser skvallertidning och snackar. detta är även för oss sista gången vi ses på riktigt länge buhu. men vi har superkul som vanligt, så det kommer jag leva på länge såklart haha.

nu lyssnar vi på eminem, så jag slänger in låten också. vi hörs kanske senare,
pussar & kramar eran josse!

I'm not afraid to take a stand
Everybody take my hand
We'll walk this road together, through the storm
whatever weather, cold or warm
Just let you know that, you're not alone
Holla if you feel that you've been down the same road

pussar & kramar eran josse och madde




Kommentarer
Postat av: M

du vet redan att jag hatar dig för den bilden..

kommer saknar dig super mycket!

och jag har tänkt på vad ni sa och jag vill att du ska köpa:

parfym,skor,kläder,hattar,en moppe,brillor,smycke och ja.. något mer!

hahaha nej nu skojar jag vilket jag tror du förstår,jag är tröööötter!

jag älskar dig <3 & tack för idag!

2010-06-13 @ 02:13:40
Postat av: J

hahahaha du är så jävla rolig, men självklart fixar jag allt det till min madddäääääh! jag älskar dig seniorita <33

2010-06-13 @ 11:55:25
Postat av: ShadyBoy

Shady.... :)

2010-08-20 @ 22:39:01
URL: http://justshady.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0