Steap Ahead

nu är klockan 5 och jag vaknade precis. pappa sa att han skulle väcka alla klockan 6, men jag älskar att ligga steget före så jag satte den på halv och sen är jag så jäkla spänt så jag vaknade av mig själv. nu ska jag ta en snabb dusch, äta frukost och kolla på hannah montana för sista gången.

men vi hörs när jag kommer från, ha en härlig torsdag!
pussar & kramar eran josse

flygresan idag kommer inte blir speciellt njutbar... lova mig att njuta i solen idag, för min skull. nä nu ska jag upp och göra en macka också, jag vägrar äta flygplansmaten, det funkar liksom bara inte


Kommentarer
Postat av: Hannah

Ha det underbart, en annan ska på begravning och du är på väg till westsyde >: <3 lova njuta från mig iallafall. PUSS

2010-06-17 @ 10:52:03
URL: http://haannaahchristensson.blogg.se/
Postat av: maddäääh

ha det bäst gumman! :)

haha när vi var hemma oss er innan idag så hade ni inte låst tre av dörrarna, smart (y)

och vi låna två filmer, tänkte att ni är skyldiga oss det eftersom ni lämnar oss här hemma :(<3

2010-06-17 @ 13:58:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0