Såhär glad

vem vill gå i sjuan nu? - ingen, ingen
vem vill gå i sjuan nu? - ingen ingen alls.

vem vill gå i åttan nu? - ingen, ingen
vem vill gå i åttan nu? - ingen ingen, alls.

vem vill gå i nian nu? - alla, alla
vem vill gå i nian nu? - alla utom vi!


jag säger inte mycket mer, nu har jag avslutat grundsklan för gott. det var verkligen blandade känslor, men fy vad jag kommer att sakna alla. jag är inte typen som gråter, jag har faktiskt lite svårt för det. jag höll mig rätt bra tills jag kom till erika, då kom tårarna. vi fick betygen och jag är ganska nöjd. jag skrapade till sist ihop 260 poäng

pussar & kramar eran josse!


såhär glad

var helt slut imorse och ganska ickekreativ, heter det så? så jag slängde på mig balklänningen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0