Majsan

godkväll sötnosar! hoppas att ni har haft en bra lördag, för min har varit helt underbar. när madde kom vid typ 5 tog vi cyklarna och stack till höör och köpte glass. riktigt mysigt! sen stack vi hem och grillade @ the Hey house. det blev grillad oxfilé med potatissallad och roccula. vi satt länge efter maten och njöt av sällskapet och härlig sommarmusik. jag och madde ligger nu på mitt rum och kollar på gamla avsnitt av bella tyra show. vi ska nog strax dra ut och ta ett nakenbad kanske, haha vem vet. bada ska vi iaf! alle och matte är i göteborg, dom fick vip biljetter till stcc. dom ska bo hos ingvar oldsbergs lya inatt, så det blir lugnt här hemma.

just det, madde fick ett nytt namn idag. när vi satt vid maten skulle pappa precis ta upp grillad majs på tallriken samtidigt som han ska säga madde. det blev alltså majsan, haha helt sandslöst vad roligt det var just då.

vi hörs senare, jag slänger även in lite musik och bilder från dagen.
pussar & kramar eran josse!



Orup - Magaluf





madde äter glass, alltid lika söt

Per Gessle - här kommer alla känslorna

Kommentarer
Postat av: maddäh

tack för dagen gumman, riktigt kul :D

jag älskar dig <3

2010-06-06 @ 18:05:44
Postat av: MARIA

Kan inte du visa vad du ska ha för klänning på skolavslutningen? :)

2010-06-07 @ 16:06:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0