Lisa Olsson

nu blir det ett jäkligt långt inlägg, var berädda på det haha.

hej mina älsklingar! dessa dagarna har verklige varit fullspäckade, jag har faktiskt inte hunnit sitta vid datorn över huvud taget. jag kan berätta snabbt om dessa 4 senaste dagarna som har varit helt underbara. i lördags kom madde till mig, vi chillade och grillade. det var en riktigt härlig kväll, vi satt ute hela familjen (inklusive madde) och grillade oxfilé och lyssnade på sommarmusik och hade krig med myggen, helt jävla underbart. vi stack ut på natten och skulle bada men vi återvända snabbt igen för det var släckt i poolen (!).

morgonen därefter stack jag och pappa till stockholm för leverans. jag skulle hålla honom sällskap, men fyfan vad långt det var. vi var ändå uppe i gävle och vände. fast roligt har vi ju alltid såklart. i måndags var det också en himla rolig dag. vi hade en svenska lektion sen åkte vi in till höör med alle niorna, det var dags för volleyboll turneringen. det gick ganska bra, men självklart kunde det gått bättre. vi startade riktigt bra sedan gick det nerför. men dagen slutar inte här, nä då. efter turneringen stack jag hem, plockade ihop mina grejor till balen i rappet sen körde pappa mig till erika. vi hade sjukt roligt, och fixade oss tillsammans. fina blev vi, det kan vi verkligen inte förneka. jag kan nog säga att det var en av de roligaste kvällarna i mitt liv, helt klart. fy fan vad jag kommer att sakna er niorna i höör, och jag har en sak till att tillägga. åttorna, ni har mycket att leva upp till! kvällen gick snabbt tyävrr, men den kunde faktiskt inte bli bättre.

igår stack jag med josse hem efter skolan. vi chillade mycket, haha så mycket att vi somnade. sen kom lilla jakob hem efter konserten på älvkullen. vi käkade thai-mat och mös. (haha heter det så, mös?) sen somnade vi vid kanske 12 tiden, och upp tidigt imorse. denna dagen har varit rätt chill också. vi hade 3 lektioner sen var det dags för brännboll turneringen, som vi niorna vann såklart ;)

bilder från balen kommer lite senare, måste slänga i mig lite mat nu.
pussar & kramar eran josse!

och så vill jag avsluta detta inlägget med att meddela en rätt spännande grej. jag satt i bilen påväg till stockholm och läste skånska dagbladet och vips som det är kommer upp en jättestor bild på bloggaren Lisa Olsson (Lisaplace som ni kanske känner igen henne från). för er som inte vet det, är lisa en bloggare som har 20 000 unika läsare varje dag och bor i malmö. jag läste hela artiklen om henne på 3 sidor och så kommer jag till slutet...


och det visar sig att i kommer att gå i samma klass till hösten. spännande!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0