Hasta Lavista

i'm deadly serious, i will not be home before this mission is completed



nu ska jag snart hoppa i säng. vi har en lång dag framför oss imorgon så jag måste vara utvilad. tror faktiskt jag slänger in ett inlägg imorgon innan vi sticker, ha det underbart i sverige den närmaste månaden allihop!

pussar & kramar eran josse

josse och jakob var här innan och skulle säga hejdå, och söta som dom var hade dom tagit med några presenter haha. jag älskar er!


av jakob fick jag tre hjärtan, så gulligt!
Jo +  Ja

Kommentarer
Postat av: josefin

älskar dig grymt mycket honey. ha det så kul i usa , kommer sakna dig!!

vi ses när du kommer hem. pussar <33

2010-06-16 @ 22:35:38
URL: http://josefinsauer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0