Happy birthday

godmorgon allihopa! direkt från usa. nu är klockan ungefär halv 6 här och hon är halv 13 hos er ungefär. det är så störigt med tidsskillnaden haha, och inte minst sagt jetleget. man lägger sig vid 7 tiden på kvällen här och vaknar klockan 4. vi har fortfarande itne kommit in i tiden här. jag, mormor och morfar ligger och kollar på CNN just nu och mornar oss, sedan ska vi väcka de andra och äta frukost på hotellet. idag är det inte vilken dag som helst, det är mammas födelsedag! idag ska vi förmodligen ut och upptäcka Nashville. detta är staden som kallas countrymusikens mecka. många kända musiker är här ifrån, och många har spelat in låtar och skivor här. nu ska jag nämna några artister som brukar/har spelat in sina låtar här: Jon Bon Jovi, Coldplay, Kid Rock, Bruce Springsteen, Jonas Brothers, ALice Cooper, The Temptations och Dolly Parton.

det är bara några få av alla hundra som har spelat inte låtar på det kända Ryman Auditorium. kanske man stöter på en Jonas?

nä nu ska jag dra mig ur sängen och ta en dusch. vi hörs kanske ikväll (för mig) natt för er. det kommer bli mycket äventyr idag, så håll i hatten cowboy!

min fina mamma


Kommentarer
Postat av: erika

säg grattis från mig till din mamma!:)

saknar dig snäckan!

2010-06-20 @ 16:49:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0