Handmade

hej mina älsklingar! vilken underbar tisdag. skolan gick snabbt, kollade på film och gjorde klart min väska på slöjden. vi slutade 13, och då stack jag in till höör. jag väntade på mia på biblioteket i 2 timmar och sen stack vi till ica och köpte lite fika. sedan drog vi vidare till hår-design där jag klippte mig och färgade håret. elisabeth frisören var jätteduktig och trevlig, dessutom blev jag jättenöjd och tack mia sm följde med som stöd haha. du är underbar

jag kom faktiskt precis hem så jag har inte mycket mer att berätta om dagen. alle, matte, mamma och sara har varit i malmö och shoppat lite. alle köpte kostym och matte köpte någon skjorta och lyle n scott piké.

pussar & kramar eran josse!

väskan, handmade for real. kommer jag använda den? inte jätteofta nej


själv är jag lide imponerad. innerficka och allt ja...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0