Gucci krigen

nu är jag klar med packningen, jag reser i det jag går och står i. med lite packning förståss, resten får vi addera med tiden. tror jag ska åka i mina slednaste dojjor och sen slänga dom när jag kommer fram, vi får se hur jag lägger upp det. men nu ska jag göra mackor, see you later alligator

''the most important relationship is the relationship you have with yourself. if you don't love yourself, you can't love another''

pussar & kramar eran josse!






herr iPod och fru Gucci gör mina 10 timmar på 10 000 meters höjd


Kommentarer
Postat av: sockertopp

jag har läst den och den är suuuuuuuuuuuuuuuperbra!

ha det bäst i USA sockertopp

BIG LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOVE

2010-06-16 @ 21:21:15
Postat av: Anonym

jag har läst den och den är suuuuuuuuuuuuuuuperbra!

ha det bäst i USA sockertopp

BIG LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOVE

2010-06-16 @ 21:22:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0