Forever young

nu är det dags för mig att lägga mig. har fått alldelles för lite sömn dessa dagarna, inte bra. nu sitter jag i köket vid bardisken och lyssnar på musim och tar mig lite nattamaud. ja ni vet väl vad det är?

jag tänkte sänga in lite bilder från fejjan som jag blivit taggad i bl.a. klänningen gjorde succé, jag var verkligen nöjd med valet. skorna också för den delen, dock gjorde det ont i början men dom domnade snabbt så det gjorde inget. håret fixade emillia (erikas syster). det var ett lätt uppsättning av luggen bak, stilrent till klänningen. låttexten nedan kommer från en låt som lärarna hade skrivit till oss niorna på sätofta, det var faktiskt lite rörande när dom sjöng, och sen alla hakade på. och visst har jag tjatat mycket om hur jag längtar till skolavslutningen? och ni anar inte hutr mycket ångest jag har nu. fyfan vad jag kommer att sakna alla. många av dom kommer jag kanske aldrig att träffa igen, någonsin. helvete vad sånt skrämmer mig. att dom människorna som jag har haft runtomkring mig, skrattat med, kramat och älskat försvinner. jag tänker inte låta det hända, aldrig!

pussar & kramar eran josse!
sweet dreams

Hej, kära nior
Med sorg i hjärtat tar vi nu farväl
För nu, släpper vi taget
Och skickar er ut på nya äventyr

Så fatta mod och våga ge er ut
Nio år de börjar gå mot sitt slut

Ni är fria
Bred ut era vingar
Flyg iväg från oss
Ta sats  ta sats  ta sats
Ni är unga
Livet har just börjat
Våga kasta loss
Ta sats  ta sats  ta sats


Vi vet
Att skiljas från vänner
Känns svårt efter alla dessa år
Men se
Trohet och vänskap
Kommer kanta varje dag på den väg ni går

Ni är fria
Bred ut era vingar
Flyg iväg från oss
Ta sats  ta sats  ta sats
Ni är unga
Livet har just börjat
Våga kasta loss
Ta sats  ta sats  ta sats

Kära nior
Aldrig, aldrig kommer vi att glömma
Kära minnen finns för alltid kvar

Wao wao eao

Ni är fria
Bred ut era vingar
Flyg iväg från oss
Ta sats  ta sats  ta sats
Ni är unga
Livet har just börjat
Våga kasta loss
Ta sats  ta sats  ta sats

Hej, kära nior
Med sorg i hjärtat tar vi nu farväl


fr v: jakob carl erika lovisa och jag längst till höger

fr v: oscar carl pehr sofi calle och jag längst till höger


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0