Bruna ben och solsken

jag vet inte riktigt hur jag ska formulera detta men... fyfan vilken härlig dag! jag debutade med min bodysuit? heter väl så, kanske. köpte den i usa förra året, men har liksom aldrig kommit till skott att använda den. dagen har varit så jävla chill. kollat på film och spelat volleyboll större delen av dagen. det har inte varit ett enda moln på himlen och solen har stekt non stop. pappisen fyller år idag, har är och levererar i stockholm vilket är tråkigt. men har kommer hem snart, saknar honom. imorgon är det student för robin, hoppas det blir lika fint väder!

vi hörs senare, och jag slänger in dagens stekiga låt.
pussar & kramar eran josse

ut i solen med er!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0