Ben n Jerry

hej mina älsklingar! det har varit en molning men härlig söndag. var tog det fina vädret vägen förresten? aja, lovet börjar ju faktiskt inte förrens imorgon, faktiskt. erika kom till mig vid 2 tiden och vi har mest chillat. vi var ute och gick en runda med sara och lovis, vi körde en runda med erikas moppe in till höör och köpte glass och marabue. jag provade den nya ben n jerry, och jag kan bara säga att den var inte värd 26 kronor. men roligt hade vi, fast det har vi alltid. jag körde, och harregud vad hade jag gjort om inte erika suttit bakom mig och sagt vad jag skulle göra haha. jag kommer att sakna dig så mycket erika, tack för idag! jag älskar dig

hur ska jag klara mig dessa 3 året utan dig? hur ska jag klara mig resten av livet utan dig? det funkar liksom aldrig perfa utan dig. i skolan, när du var sjuk, kände jag mig handikapad. som om någonting fattades, hela min värld blev tråkig och grå. jag kan bara säga att dina nya klasskompisar har jäkligt mycket tur som får en sån fin tjej i sin klass.

pussar & kramar eran josse!

denna påminner mig om erika, haha
We no speak americano - Yolanda Be Cool



Ben N Jerry Peanut Butter Cookie Dough -
blev lite besviken faktiskt, ben n jerry är ju mina favorit killar..


Kommentarer
Postat av: josefin

jooo , den är goood (a)

& inte konstigt att du fick allergisk chock, glassen innehåller ju 99 % nötter. haha <3

2010-06-14 @ 01:59:58
URL: http://josefinsauer.blogg.se/
Postat av: erika

Tack för igår snäckan! du är kalasbra, nej bäst!

fy vad jag kommer sakna dig en hel månad och tre år utan ditt leende i skolan varje dag! Men vi ska inte sluta träffa varandra vi ska skrika som fan när vi tar studenten och vår barn ska växa upp tillsammans och vi ska dö tillsammans. Jag vet inte vad jag skulle gjort utan dig! jag vill inte förlora dig aldrig. Och dina klasskamrater kommer ha det fett bra med dig! jag älskar dig, Ha en super bra resa i USA! Jag kommer sakna dig big time!

2010-06-14 @ 13:24:21
Postat av: josefin hey

mitt första barn ska heta erika, oavsett kön! haha nej men 1 månad utan erika... 1 månad utan luft, får se till att vara riktigt bra på hålla andan. vi ses när jag kommer hem, big time, älskar dig bigger time!



erika månasson mitt hjärta <3

2010-06-14 @ 14:16:22
Postat av: josefin hey

hahaha josse du har rätt, kan vara det... men asså jag har kännt på det i en vecka, asså ögonen har krånglat en ganska lång tid nu. orkar verkligen inte, men tur att du gillade den! ;) my other halv <3

2010-06-14 @ 14:17:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0