5 dagar

godmiddag älsklingar! klockan är halv 15 ungefär och jag sitter och kollar på the x-effekt här i min ensamhet. jag har hunnit duscha och äte god lördagsfrulle med familjen och några vänner. jag och mia mös mest igår, vi grillade med familjen och sen låg vi mest och snackade. båda var så jäkla avdankade så vi somnade nästan på direkten. vi njöt av marabue polka och passion, sen somnade jag först. mia låg länge och lyssnade på mitt snarkande och hur jag pratade i sömnen sa hon haha.

tack för dessa dagarna mia, jag är så himla ledsen att jag inte kan komma på din konfirmation och det suger verkligen. nu kommer vi inte ses på en och en halv månad, sorgligt. mamma kommer och hämtar mig strax, vi ska upp på firman till pappa och jag ska hjälpa till och plocka upp lite kuddar och sånt. ikväll kommer familjen johansson och gör vår kväll. madde hänger med, så vi får se var vi hittar på men det blir förmodligen roligt som vanligt.

pussar & kramar eran josse!
ps, 5 dagar tills USA

idag har jag tagit på mig mina jeans från topshop, ett vitt baslinne från gina, ett pärlhalsband från the past och en ljusblå/vit/randig skjorta från only




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0