2 väskor 1 mormor

idag är det lördag. vi landade somsagt vid tre tiden i torsdags men vi har inte haft våra väskor dessa dagarna. flighten gick utmärkt, jag och alle satt och hade högläsning haha. vi hade tagit med oss SÅ mycket mat till fluget - baguetter, grönsaker, kanelbullar och godis. jag klarar inte av maten på flyget, kalla mig kinkig men jag sitter och blundar och håller för näsan för att inte kräka haha. men när vi landade hade vi mycket motgångar, men det omvandlar vi ju till erfarenhet. vi landade ju i atlanta, en av världens största flygplatser. det börjar med att 2 väskor var helt försvunna. när vi hoppar på ett tåg INNE på flygplatsen råkar min lilla mormor gå av på fel avgång haha!

(mormor) vilken avgång ska vi gå av på, avgång N?
(vi) ja det ska vi göra
(mormor) *snabb som mormor är flyger hon ut ut tåget och ska vara först ut*
(vi) precis när dörrarna går ihop igen upptäcker vi som står kvar på tåget att det är fel avgång.
(jag) i sista sekund flyger jag och håller upp dörren så hon kan komma in igen haha
(vi) - vi ville bara bli av med dig ;)

ni anar inte hur mycket folk där var, och superstirriga hela högen! vi hade ALDRIG hittat mormor igen om jag inte var så uppmärksam ja, tack till mig ja

jag åkte i en söt långklänning från h&m




väl framme i atlanta var det 35 grader. trötta och utsitna efter 10 timmar uppe i luften. när vi sedan kom i säng på kvällen på ett hotell hade jag varit uppe i 30 timmar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0