2 tankeställare

god morgon allihop!
idag är det den 13 juni, vilket betyder att det är ca 4 dagar tills avfärd. johanssons var ju här igår, och jag kan inte säga annat än att det var roligt som vanligt, madde du är helt underbar. jag somnade på direkten efter dom hade stuckit hem, mycket härlig kväll somsagt! jag vaknade runt 11 imorse, dvs för en timme sen ungefär. jag har hunnit käka frulle sen la jag mig här igen i min härliga säng. efter detta inlägget ska jag fixa mig för sen ska jag vara med min erikafika! jag ligger just nu och kollar igenom lite olika bloggar, bla blondaa. ni vet kanske vem det är? (blondaa.blogg.se). och då läste jag några grejer som fick mig att tänka lite och ge ett extra öga till.

inlägg 1.
(det var en fråga från en läsare till blondaa)

Inte för att vara sån men... HUR FAN KAN MAN TJÄNA 30 000 kr på att blogga!? fyfan vad sjukt! Medans ex en sjuksköterska som får torka röv & har ett jobb som tar både psykiskt och fysiskt tjänar 15-1 6000 som mest! Fyfaaaaaan vad sjukt! Folk som behöver pengarna kunde fått!

min egen åsikt är att amhället är så förbannat sjukt. jag kan knappt få fram ord som beskriver hur illriterande det är.. en människa som hjälper en annan människa ska väl ändå tjäna mer pengar än en person som skriver på sin blogg? det är rent vansinnigt.

inlägg 2.
(i detta inlägget dissar blonda feta människor som äter fet mat. detta tycker han är ett ideal)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0