Who lights the stars?

ja som ni nog alla vet är jag en som älskar att ta det lugnt, men igår gick det nästan överstyr. vaknade 2, gjorde ingenging mer än att mysa med familjen med grillning på kvällen. det är inte okej... hah, jo för det är det visst det. det är sommarlov och jag gör vaaaad jaaag viilll... på kvällen cyklade jag och pappa en runda. vi stack bl.a. till johanssons där madde var hemma och pappa pratade med håkan. fick snackat en hel del med maddisen, kändes så skönt. vi drar nog till åhus någon dag i veckan precis som förra året, supermysigt!

igår blev det ännu en sen kväll, även om man kämpar med jetlag klarar jag inte det. jag somnade 4 igår och vaknade nu, fast jag måste säga att det har blivit lite förbättring med tanke på att jag vaknade klockan 14 igår. idag ska jag nog ta och träna lite med mamma och pappa sen träffa carl ett tag. men nu ska jag gå och göra frulle, man blir ju vrålhungrig av att sova såhär. det är inte okej... hah, jo för vi har sooommmarlooovv.

photos by me
bilderna är tagna precis innan det kommer fram en armlös gammal sjöman rökande, fråga mig inte hur det gick till!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0