What comes around

tack för gårdagen erika, det var verkligen supermysigt. vi var ju i Lund och kollade på Eclipse och sen chillade vi framför Jackass i någon timme tills vi somnade. idag vaknade vi runt 10 då vi stack bort till poolen och solade och badade lite. köldskadefaktor på temperaturen i poolen förresten.. men vi hade roligt ändå. erika lämna för en stund sen, detta får vi göra om snart mitt hjärta! och jag måste bara berätta en sak från igår. när vi hade fått in får 100 kronors pizza började erika pilla bort allt som fanns på den. till slut sog det ut som om hon satt och knaprade på en macka, glamoröst haha!

nu ska jag röja undan lite och fixa mig för mia kommer om en liten stund, får se vad vi hittar på idag. hon sover iaf här ikväll vilket blir jätteroligt, var himla länge sen jag träffade henne. när jag kom hem åkte hon nämligen direkt till grekland, men äntligen är vi båda i sverige igen.

Taio Cruz - Dynamite


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0