Watch the rain play

jag avslutade denna alltför slappa dag med en joggingtur på 7km. härligt att det regnade, svalkar ju perfekt! nej men dagen har varit helt underbar. jag och cornelia har lagat mat, skrattat, kollat på (m)tv och helt enkelt bara njutigt fullt ut av denna torsdagen. det regnade dessutom, vad är då bättre än att sitta uppkruten i soffan med täcke och tända ljus? just det, vi visade dessutom vår kärlek till regenet genom att springa halvnakna i min trädgård med randiga paraplyn.

jag avslutar denna dagen med att spela en låt av Joshua Radin, killen med magisk röst


Kommentarer
Postat av: Sandra

Älskar den låten!

2010-08-01 @ 15:37:21
URL: http://sandraevaldsson.se
Postat av: Alle

Det är jättetungt att springa i regn.. Kläderna blir så tunga ! Men dom träningskläderna vi köpte i USA är perfekta för dom tar inte upp så mycket vatten och svett :)

2010-08-08 @ 13:31:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0