Sweet home Höör

nu sitter jag vid bardisken hemma i vårt kära kök i mitt kära ängsbyn. julius som sitter mitt emot mig  och dörrarna är öppna ut mot trädgården. pappa står vid grillen och vänder revbensspjäll, sara sitter och kollar på sitt efterlängtade disneychannel och mamma springer runt och tänder ljus. det är helt otroligt vilken mysig lördagskväll!

oskan slog ner i vårt hus igår, varken telefon eller internet fungerar haha. men jag sitter med dongeln i men det går ändå lite slappt. vi kom ju hem igår med flyget vid 10 tiden då vi sen tog tåget från köpenhamn. och ni anar inte hur trötta vi var, det var ju för tusan inte klokt. aja, sen när vi kom hem sov vi en bra stund. det kändes så himla skönt att komma hem, fast det kändes också så konstigt på något vis. men på kvällen stack jag in till lund och firade lite med josse, dvs espressohouse där vi frossade i bakelser och chai-te. vi gick bara och njöt av en helt underbar fredagskväll i lund med en helt otrolig solnedgång. jag somnade vid 12 tiden ungefär, kalla mig kämpe. när jag somnade hade jag varit uppe i 36 timmar!

jag vaknade vid 2 idag, jag sov verkligen ut. jag gjorde vid mig, sen stack jag, mamma och sara och hämtade lilla lovis! snacka om att hon var saknad. sen har jag faktiskt inte hunnit så mycket mer, julia kom efter någon timme. hon var ju också så himla saknad. vi har ätit matjesill, revbensspjäll och godis. nu ska vi nog ta ett bad i poolen, cya!

bilder från sista dagen i USA. vi besökte coca cola museet vilket var superkul. vi fick smaka 60 olika sorters cola/läsker. min favor var en kokosnöt - ananas fanta som vad helt underbar....

jag och juliusén gjorde precis kanelbullar, sånna som vi smugglade med oss hem från usa. åh man lustar efter färdigbakade kanelbullar nu!





vitt linne - American Eagle shorts - Tommy Hilfiger jeansskjorta - Polo Ralph Lauren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0