Hallåja, de e brao me er?

nu är det sista kvällen med gänget som gäller, sista kvällen för denna resan som jag somnar i detta underbara landet. imorgonbitti är det sista hotellfrukosten med tjocka frasiga amerikanska vofflor med sirap. see you next year! detta är precis rätt tid att åka hem, man är liksom mätt på allt nu. nu finns det inget jag hellre vill än att åka hem till lugna höör och njuta av svensk sommar, jakob (vi hade 4 månader idag förresten, jag älskar dig! ♥) mina helt fantastiska vänner och lilla lovis.

skrattmätaren har varit på FÖR MYCKET denna månaden haha. vi har varit i 7 olika stater, sett Bon Jovi live, besökt Elvis (fast han var inte hemma, vilket jävla sätt...) disneyworld, shoppat i oändliga mängder, chillat, ätit som gudar, träffat massa nya människor, chillat sönder, sola och bada pinacolada som man säger - en månad som nådde top notch. tack för mig, tack så jäkla mycket. men en sak återstår på denna resan, imorgon ska vi besöka Coca Cola muséet vilket kommer bli så jäkla roligt! sen på eftermiddagen beger vi oss hemmåt.

denna resan blev 5/5 Beritar.

''sex va de ja, sex va de!
Det var det magiska talet!
Ja du. Det e bättre o sä tre plus tre!''

påtal om Berit, hon har varit trogen till 100% denna resan. lyssna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0