Putte Nutte

nu tar jag min kudde, mina DG och en handuk och drar till stranden! måste dock ha med mig solskydd 30 idag, brände mig lite igår haha. sitta och leta hajtänder på strandkaneten är inget ryggen uppskattar. jag aknade ganska tidigt imorse av alla djuren utanför fönstret. har ju förtusan en hel regnskog bakom huset, tur att vi har nät runt ute platsen, för igår hittade vi en dödsfarlig orm. trädgårdsmästaren var där och klippte gräset, och han berättade att i florida finns det ungefär 50 olika ormsorter och 3 av dem är farliga. och vi hade haft oturen att stöta på en giftig, han hade inte sett en enda farlig på hans 20 år inom yrket.

det finns otroligt mycket ormar överallt, var man än vänder eller vrider sig. men man får vänja sig, BARA tre av dom är ju farliga.

ungefär såhär såg den ut yessir.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0