Party in the USA

vaknade vid 10 tiden av att alla redan var uppe. solen sken och alla i huset hade redan hoppat i plurret. jag vågade mig på lite bakning till frukost, var så oerhört sugen på amerikanska tjocka pannkakor med sirap så så fick det bli ja. efter hoppade jag direkt i bikinin och drog på mig ett vitt linne, nu bär det av mot Engelwood beach för hoppande i vågor och solning. vi hörs senare, ha en bra torsdag ♥

hörde att många har kommit in på sina gymnasielinjer, grattis! jag får reda på det den 16onde när jag kommer hem, spännande!

mina allergitabletter, nästan för fina för att ätas? haha


Kommentarer
Postat av: josefin

gud vad jag saknar dig josse , klarar inte att vara utan dig längre ! <333

2010-07-01 @ 21:00:11
URL: http://josefinsauer.blogg.se/
Postat av: jossehey

svar till min andra halva: jag saaaaaaaaaaaaaknar dig josse, vi får ha massa slappdagar när jag kommer hem, för att bara ta det lugnt med dig och bara vara är så himla härligt, jag älskar dig! <33

2010-07-01 @ 21:35:22
Postat av: josefin

josse , du är för bra !

jag saknar dg galet mycket ! love u <33

2010-07-02 @ 17:59:50
URL: http://josefinsauer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0