Morning sunshine

godmorgon alla glada! först och främst hade jag tänk svara på en läsarfråga som kom in igår. tycker det är roligt med frågor, så bara fråga på!

Är det dyrt att shoppa i USA? 

sv: nja inte jättemycket billigare än hemma i sverige. vissa saker som converse och lite sånt är billigare. men annars skulle jag nästan säga att det är som hemma. och sen beror det ju helt på vad dollarn ligger i. just nu ligger dollarn i 8 svenska kronor, så på en dollar sparar man 2 kronor. tack för frågan :)

jag har precis vaknat, faktiskt tidigast i huset idag. mormor har börjat på frukosten med att koka ägg, steka bacon och göra amerikanska våfflor. jag vet faktiskt inte hur dagens planer ser ut idag, tror det blir stranden lite senare. ni får ha en härlig dag där henu ska jag gå och ta mig en kanelbullemacka med smör, ni anar inte hur goda dom är. de är så saftigt och smakar precis som kanelbullar om inte godare... haha

kramar eran josse!



Kommentarer
Postat av: maddäh

jossäh, jag saknar dig jättemycket, föör mycket till och med!

och så har jag lite gossip till dig hihi :)

när kommer du hem?

jag älskar dig <333

2010-07-04 @ 23:52:14
Postat av: jossääh

underbaraste maddääääh! jag saknar dig så jag blir galen. åh härligt, längtar! ;) jag kommer hem den 16onde/17onde haha jag vet faktiskt inte (a)



jag älskar dig <3<3<3<3

2010-07-05 @ 03:56:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0