Miley Cyrus outfitter

nu ligger jag färdig i sängen för att sova. imorgon väntar en ny dag av förhoppningsvis mycket sol. vi har ingenting planerat inför resten av resan mer än att vi ska till disneyworld på fredag! jag och alle kanske går själva på epcot eller så hänger vi med dom andra till magic kingdom. nu ska jag börja läsa lite i Eclipse (den 3e Twilight-saga boken) som jag köpte idag. har redan läst den på svenska, så jag har ju koll på vad som händer i den nu innan jag ser filmen på bio mer erika. åh jag har så stora förväntningar på filmen.. och gud vad jag längtar!

nu slänger jag även upp några bilder på dagens inhandlande. det blev massa träningskläder, sport bhår, underkläder fast jag slänger bara in bilder på det lite roliga haha. såg att där var kläder som miley cyrus hade designat... och självklart var jag ju tvungen att köpa ett par plagg. hihi

förvånad erika? hahaha

haha precis en sån skjorta jag letade efter, färgen stämde in på pricken!



Kommentarer
Postat av: bästis

fatta vad jag saknar dig bästis! :'(

borde vara förbjudet och va borta så länge :(



måste träffas direkt när jag är hemma igen! :)

älskar dig sötnos <33

2010-07-07 @ 21:31:14
Postat av: bästis

ååååååååååååh älskling jag tänker på dig hela tiden!!



saknar dig så otroligt mycket, och ja det måste vi verligen <3<3 hoppas du har det bra du med sötnos! jag älskar dig <33

2010-07-07 @ 22:07:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0