Konsten att äta en ko

morgon morgon morgon passet i ppppp333333333..........

åh herregud vad jag är trött. det blev ingen uppdatering igår eftersom jag var så jäkla trött, jag såg i utkast nu att jag hade börjat på ett igårkväll men tydligen ångrat mig, tur det för jag kan knappt läsa vad där står haha. dagen igår var helt magnifik som min bror hade sagt, som ligger inne med någon sorts stureplans dialekt. han måste få träffa sina vänner snart innan han spårar ut helt och hållet. han är bra, jävligt bra. med tanke på att han åt en cowboy igår, berättar mer snart.

dagen började med stranden i 4 timmar, vädret var helt stekande underbart. när jag och alle inte badade satt vi i skuggan och njöt. det var inte nådigt varmt igår, 36 grader i skuggan och 82374646 grader i solen, allvarligt. vi fick sticka hem sen och bada i poolen ist eftersom alla började bli helt dåsiga. jag och klanen hey och andersson började att göra vid oss för att ut och äta på restaurang på kvällen. alle, jag och pappa blev klara snabbast så vi stack iväg till shoppingcentret i port. charlotte för att utföra lite shopping. för min del blev det massa krimskrams, trosor till ett helt fotbollslag och halva åskådarna, en bh utan band och 4 linnen. ni får se en annan dag, för just nu är jag såååå trött. aja, dagen fortsatte. vi var väl där i någon timme tills dom andra där hemma hade gjort vid sig, sen stack vi och hämtade dom. (lägg märke till att solen fortfarande steker). vi stack till en mysig restaurang i strandkanten för en fin middag nu när vi ska lämna Engelwood för detta året. jag säger såhär, alle beställde in tjur på fyra ben och mitt misstag var att beställa in efterrätten. efterrätten? monstret till tårta i would say.

helt otroligt vad amerikanar kan äta, vi är helt enkelt inte av rätt virke. men snacka om att det var värt pegarna, förrätt, huvudrätt och varmrätt, och ingen spydde. alle fick åka i bagageluckan hem för att han inte kunde gå, vekling!

alle: jaja, vi är på semester.....
jag: men när vi är hemma skyller vi på att vi lever en gång?
hahahhaa




min bruchetta till förrtätt



min 5årliga lillasyrra lyckades ta denna bilden.. pro



alles ko och min pasta, och en bild på hur alle ser ut innan han äter...



och efter


Kommentarer
Postat av: Alexander Hey

En HEL Ko ! nu är man lagom seg i magen ! har ju ätit för 5 dagar framöver!

2010-07-11 @ 15:00:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0