Heta kvällstips

vilken härlig dag! grillningen blev lyckad och lika så efterrätten. jordgubbar från L.A, världens godaste brownies, flytande grädde och strösocker. haha joggingskorna får snart komma till sin användning! nä inte än, jag har semester. nu på kvällen hos oss, har vi mest kollat tv och njutit. vissa av oss har jämrat sig över sin solbränna och jag har lovar att inte nämna några namn alle. haha

nu ligger jag i sängen, hade tänk visa er hur jag sminkar mig innan jag somnar. (ska tvätta av det igen innan jag somnar för gott förståss). jag har kollat runt på bloggar och sett att vissa tipsar om hur dom själv sminkar sig osv. nu är det min tur!

SMINKTIPS
jag börjar med att sminka mig med vit ögonskugga under ett öga, och över det andra. på det sättet får man lite liv i det hela, detta brukar jag har vid bl.a. fest för att få en liten rolig sminkning. sen sätter jag på lite genomskinligt läppglans för att få lite lyster på ögonen och på så sätt framhävs dom bättre, det blänker otroligt fint på disco t.ex!

fräscht va?



eller inte. ni anar nog inte hur trött jag är - men visst, såhär ser jag ut just nu men det av en helt annan andledning - jag fick en allergisk reaktion runt ögonen (konstigt nog under det ena och ovanför det andra) vilket gjorde att jag blev torr. och det är idominsalva. haha bäst jag sover nu, pussgodnatt ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0